Brev:
Opstart af skemad - igen
13. marts 2012
Alder:
6 mdr.
Opstart af skemad - igen
Hej Helen!
Min skønne lille dreng er blevet syg:-( Det startede for halvanden uge side med bræksyge, så blev det lidt bedre nogle dage hvorefter han igen har fået mega bræksyge kombineret med snot og hoste. Sjovt nok er han overraskende frisk, selvom han kaster vildt meget op... Det har stået på så længe, at jeg lige fik ham checket ved lægen i dag.
Vi startede op med risgrød et par dage inden lillemanden blev syg. Egentlig udelukkende fordi kalenderen fortalte os, at det nu er tid, da jeg har masser af mælk og lillemanden trives på det. Det gik ok med opstarten. Han kunne lide smagen, men det var begrænset hvad han fik indenbords. I løbet af den sidste halvanden uge med sygdom, har jeg nogle få gange tilbudt ham grød og frugtmos, men han har takket nej. Nu har jeg så valgt ( i samråd med min læge) at holde helt pause, indtil han kommer ovenpå igen. Han er knap 6 1/2 måned nu, så han når jo egentlig at blive rimelig gammel, inden vi kommer rigtigt igang med skemad... Synes du, det er en rigtig beslutning at vi venter med skemad til han er kommet godt og vel ovenpå? Hvordan/hvor hurtigt skal vi så starte op?
Med venlig hilsen
lillemandens mor